Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




18 Temmuz 2013 Perşembe

Kitaplık Kurdu 3. Yazı: Zaman Çok ve Zaman Yok :)

Aklımdan bir dolu konu geçiyor, notlar alıyorum, planlar yapıyorum, bunları blogda yazayım diyorum ama "zamanım yok" :)
Hayallere dalıyorum, okunacak kitaplarımı diziyorum, kahve koyuyorum kendime; "zaman çok" :)
Zaman çok mudur yoksa yok mudur tartışmaları sürer gider..
Ben bu kitabı da "zamanım yok"ken okudum ve yazdım(bu nasıl bir ironidir yahu :)
Bloga bir şeyler yazmak bana çok keyif veriyor ama her zaman aklımdakileri de yazamıyorum :( Size de oluyor mu öyle?

Bu kitabı okuyun,sonra yine konuşalım, ne de olsa "zaman çok" :)


7 yorum:

  1. Bu seriyi almak isterdim...merak ediyorum..bakındım pahalıymış :(

    bana da oluyor bu arada :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu seri gerçekten çok güzel :)
      Biraz pahalı haklısın..belki günışığı kitapligi buradan sesimizi duyar :)

      Sil
  2. haklısınız zaman gerçekten ilginç bir kavram var ama yok gibi sanki :) umarım kitabı en yakın zamanda okuyabilirim teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman gercekten ilginç bir kavram..içindeyiz ama fark edemeyebiliyoruz :)
      Bu kitabı ve seriyi tavsiye ederim
      Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Evet aynen :)Demek zaman üzerine düşünen tek ben değilmişim.
    http://serkanyilmaz03.blogspot.com/2013/04/zamansz-zaman-zaman.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de değilmişim demek ki :) Paylaşım için teşekkürler; zamanla kolkola yürüyen bir kahramanla tanıştık :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...