Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




1 Temmuz 2013 Pazartesi

Temmuz'da :)

Fatih Akın filmi gibi oldu başlık; izleyemeyenler için de kesin tavsiye ederim.
Daha önce söylemiştim sanırım yeni bir ay bazen yeni bir yıl gibi yeni başlangıçlar yaratabiliyor.
Bende henüz bu yönde bir gelişme olmamış olması, olmayacağı anlamına gelmiyor değil mi?
Plan yapmadan bir şeyleri devam ettirme derdindeydim bir ara; sonra baktım yapamıyorum, etrafa küçük notlar almaya başlamışım.
Akılda tutmanın yerini deftere not alma almış; "çantan niye hep ağır" diyenler bilmiyorlar tabii benim çantamda şu an bile irili ufaklı 4 defter olduğunu ve hatta yeri geldiğinde onların da yetmediğini :)
Öncelikle şunu söyleyebilirim ki bu yazının bir sonu ya da ulaşmaya çalıştığı bir amaç yok; sadece "Temmuz'da" aklımda neler varmış, yazarak görmek istedim :)
Buraya yazacaklarım vaat değil de kendime hatırlatma diyelim..
- Kitaplarıma daha daha daha yoğunlaşma
- Kitap okurken aldığım notları kaybetmeme mesela
- Notlarımı blogda paylaşma
- Dün öğrendiğim ve çok şükür patlatmadığım düdüklü tencere ile yemek yapmaya devam :) Sırada kuru fasülye var. (insanlar yaz aylarında yaş sebzelere geçiyor olabilir, biz de geriden takip edelim :)
- Ankara'daki Ali Dayı Çocuk Kütüphanesini ziyaret (merak ediyorum çokça)
- Midem beni madem iyiden iyiye rahatsız ediyor, ben de mide kapakçığımı gevşetmeye devam edeyim diyorum; çok gevşerse ameliyatla daraltırız demişti doktor (gelsin çaylar gitsin kahveler :)
- Blogdaki etkinlikleri arttırabilirizzzzzzz (sürpriiiiiiz :)
- "Kaç yaşında spora başlamalıydım, yoksa geç mi kaldım? Şimdiki gençler ne yapıyor" sorularına cevap verebilecek birkaç görüşme ayarlamaya çalışıyorum
- Çok keyifli bir blogda/sitede kendi halimde çocuk kitaplarıyla ilgili fikirlerimi ama en çok da duygularımı paylaşmayı planlıyorum (teşekkürler Leylak Dalı :)
- Tatil planı yapıyoruz ama Lokum'u bavula sığdıramıyoruz; önerisi olan var mı? :)
- Yok yok şaka tabii ki, Lokum'un keyfi hiç kaçmadan ancak bizi özleyerek geçireceği günler de gelecek umarım ama tatile daha var : (
- Deniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizzzzz
- Denizi her gün gören insanlara sesleniyorum: ne kadar şanslı olduğunuzdan haberiniz var mı??? var mı?
- Ramazan ayı geliyor, pideler çıkıyor, evler bereketleniyor :)
- Hala bisikletle ilgili planlarımı hayata geçirmedim; bu konuda bir şeyler yapmak lazım..
- Sesli kitaplardan alıp, serviste dedikodu dinlemek yerine kitap dinleyebilirim..
- Tuz Gölü'nde süper fotoğraflar çekebilmek için ayaklar tuza  batmalı :)
Kaynak: burada
Temmuz'da deyince aklıma bunlar geldi..
Plan demeyelim de kendime küçük notlar diyelim..
Bu arada iddiada kaybettiğim közde mısırı da unutmadım; iddia sahibine duyurulur :)

HERKESE MUTLU GÜNLER, BOL GÜNEŞLER, DENİZDE KEYİFLER, KÖZDE MISIRLAR :)
* Unutmadan, 1 Temmuz Denizcilik ve Kabotaj Bayramınız kutlu olsun :)

2 yorum:

  1. planlar güzelmiş..:)
    bence tüm hafta sonları ve boş olan zamanlar için tuz gölü ve kesinlikle denizzz planlaması kaçırılmamalı.. denizz planlaması tabiki de birden fazla kereler olabilir..:P bu arada ben de gıcık oluyorum her gün deniz görebilen insanlara..:)
    közde mısır fikri de pek hoşmuş.. bak şimdi canım çektii..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiiim :)
      Denizi çok özlediğimden olsa gerek 2 lafımdan 1'i "deniz" :)
      Mısırı benim canım hep çekiyor ki zaten :P

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...