Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




23 Aralık 2013 Pazartesi

Film Önerisi #4: Dirty Dancing :)

Eski bir film aslında. Başka birçok filme de referans olmuş özellikle de dans ile ilgili filmlere. (Bkz:2. film önerisi :)
Biz hayretler olsun ki yeni izledik.
Bir Carlos Sauro değil belki ama keyifli bir film.
Ben en çok kızın babasına "ama sen de beni hayal kırıklığına uğrattın baba" sahnesini sevdim yani orada duygulandım. Gerisi de sizin izlencenize kalsın :)
Fragmanı:

Konusu: 
Bir yaz kampında dans öğretmenliği yapan Johnny Castle, iş dışında kalan vakitlerinde de diğer dansçılarla dans etmektedir. Baby olarak tanınan genç bir kız Johnny'e aşık olur ve onun hem sevgilisi hem de dans partneri olur.
80'li yılların önemli filmlerinden biri sayılabilecek yapım, 1988'de en iyi şarkı dalında Oscar ödülünü 'The Time of My Life' şarkısıyla kazanmış.


İşin içinde nostalji, dans, ilk aşk olunca seyrinin kötü olması pek mümkün değil hele ki başroldeki ablanın o şaşkın halleriyle :)
Müzikleri de oldukça güzel..


HERKESE İYİ SEYİRLER :)

2 yorum:

  1. Dirty Dansiiing :) Ben çok seviyorum 80lerin filmlerini, hele bir de böyle gençlik temalı olunca çok daha güzel oluyor. Şimdikilerde pek bir iş olmadığı için de olabilir tabii :)
    Ben de şimdi tam bir film yazdım, sonra da senin film önerisinde bulunduğunu görünce yorum bırakayım dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de.. 80lerin bu tarz filmleri çok daha masum ve keyifli oluyor.
      Senin film önerine de baktım benim çooook sevdiğim bir film "Sound of Noise" :) Ben de sana yorum yazdım hatta biraz abartmış bile olabilirim :P

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...