Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




7 Aralık 2013 Cumartesi

Kar Yağdı; Yehuuuu :)

Yarına kar kalır mı bu karın devamı gelir mi bilinmez ama Ankarada yerleşik düzene geçene kadar yani yaklaşık 17 sene kendi memleketinde kar görmemiş biri olarak (ara ara geldiğimiz Ankara kış tatilleri hariç) karın yumuşaklığını, yağışını, aydınlığını, eğlencesini hep çok sevmişimdir. Ah bir de sonradan buz tutmasa ve ben kafamın üstünde düşmesem.. Neyse bu sene hazır senenin ilk karı yağmışken sıcacık fotoğraf ekleyeyim istedim.
Kardan adam yapamadık ama niyetlendik.
Kar topu oynadık.
Bir dolu burnum aktı ama eğlenceden fırsat bulup silemedim, silmedim :)
Atkı, bere, eldivenin hakkı verilmiş oldu.
Üst üste giyinince ortaya kocaman bir kütle çıktı :)
Kısaca kar bizim evde büyük bir coşkuyla karşılandı. Eve geldiğimizde üzerimizden halıya dökülen kar topaklarından da Lokum nasibini aldı :P
Geçen günün -benim için- harika harika harika seyirlik manzarası şöyleydi:


Bugün kar topu oynarken de:

Tamam belki arada kışa ve soğuğa laf atmış olabilirim ama yumuşacık karı çok çok sevdiğimi de eklemeden geçmeyeyim.

HERKESE KARDAN ADAM MUTLULUĞUNDA, KESTANE SICAKLIĞINDA MUTLU TATİLLER :)

11 yorum:

  1. birinci fotoğraf müthiş ya nasıl yakalamışsın o ne güzelliktir öyle maşallah şanslısınız he karı da gördünüz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.. Arabada seyir halindeyken öyle çekmiştim. Ben de sevdim fotoğrafı :) Kar çok güzeldi bu arada..

      Sil
  2. Fotograflar hic guzel olmamis, kari hic sevmem, burnun falan da akmis hem zaten, Ankara da cok sacma bir sehir, nasil yasiyorsunuz orada bilmiyorum :/

    Instagramdan falan bloklamaliyim seni, bloguna da bir daha girmek yoook :D

    Ciger olsa da yesek Lokumla, ahahahha :)

    Optum..



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahah Yasemen ne kadar güldüm yorumuna :))) Karı da Ankarayı da hiç sevmeyen biri yazmış dedim zaten bu yorumu :)
      Ben yine her zaman beklerim ama bloga, Lokum da ciğer yemeye bekler :P

      Sil
  3. Yarin kayip dusme kervanina katilacak olacagimi bilsem de (sabah servise kosturma esnasinda dusebiliyorum :) kar sahiden guzel sey :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman dikkat! O kayıp düşme vakaları ne yazık ki bende de çok var. Utanmasam ayakkabımın altına çorap gibi kaymayacak bir şey giyeceğim.
      Kar yine de güzel ama sanırım yola çıkmayacaksan :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Orası neresi bilmiyorum ama karı isteyen her yere kar yağsın :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Bu hafta İstanbula da gelir sanırım, Kubilayla oynarsınız :)

      Sil
  6. İlk fotoğraf çok hoş. :)

    Kar buralara gelmedi, yükseklerde vardır. :)

    Gelse de keşke oynasak. :)

    Ama hasta olmasak. :)

    Ben de Kafa Dergi ve Ters Düz adlı bloglarıma bekliyorum. Fırsatınız olursa yorumlarınızla hem de... İkisinden biri kesin size ve tarzınıza da hitap edecek, biliyorum. :) Israrlaaa! :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...