Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




22 Şubat 2014 Cumartesi

Son Zamanlarda Lokum :)

Daha önce Lokum'dan bir dolu bahsetmiş ve cidden bu kediler pek akıllı diyerek onları ne kadar kıskandığımı söylemiştim.
Lokum son zamanlarda değişik huylar geliştirdi. "Unuttu herhalde" dediğimiz günlerde bile bizi şaşırttı ve kendince oluşturduğu rutinini uyguladı.
-Dolabın üstüne çıkma:
Anladık ki Lokum'un gözü artık yükseklerde :) Günde 1 defa uygun gördüğü dolabın üstüne çıkıp orada bir güzel uyuyor. Bazen de aşağıyı izleyip bize nanik yapıyor :)

- Banyo kapısında bekleme:
Lokum kendince farklı su kaynakları bulmaya çalışıyor. Evde kendi kabında her gün yenilenen taze su ilgisini çekmiyor demek ki! Dışarıdan eve geldiğimizde bizi kapıda karşılayan kedinin ikinci durağı banyo kapısı oluyor. Sonraki durak da duş teknesinin önü... İçeride fazla su olmadığını sezmişse bizim el,yüz, ayak yıkamamızı bekleyip orada fazladan su olmasına dikkat ediyor.Böyle bir manyak böyle bir deli :))

- Banyoda kapalı kalma:
Sen misin banyoda bizi bekleyen..Geçen gün banyonun kaloriferinde yatmış,uzanmış Lokum. Biz de bunu fark etmeyip çamaşır makinesini çalıştırmış ve sesi gelmesin diye kapıyı kapatmıştık. İçeride başka işlerle meşgulken -çooook sonra- kapıyı açmaya çalışma patileri duyduk. Kendin niye açmaya çalışıyorsun bari iki miyavla değil mi? Yok illa her şeyi kendi başına yapacak. Tabii biz bunu fark edene kadar makinenin sonuna gelmişti. Lokum kapalı banyoda çamaşır makinesinin sesiyle yaklaşık 20-25 dakika başbaşa kaldıktan sonra bayağı bir sarsılmıştı. Kara Balık'a bir sarıldı ki onu oradan bir müddet ayıramadık. Kalbinin küt küt sesini ben bile uzaktan duydum. Korkusu geçince de başladı kızmaya:"beni niye orada bıraktınız mır mır mır...hiç mi sesimi duymadınız..mrr mır mıırrr..nerede olduğumu merak etmediniz mi..hırr mırr mıııırrr" şeklinde bir şeylerdi :) Güldüğüme bakmayın cidden üzüldüm. Bu an'ı da unutmamıza imkan yok;zira Lokum çıkma çalışmaları sırasında kapı arkasındaki bornozuma sağlam pati izleri bırakmış bile :)

- Denizi biz de özledik ama resmin önüne geçip poz yapmıyoruz değil mi :)



- Göbeğime mırıldanma:
Bebiş olayı ve Lokumu ayrıca yazmaya niyetim var ama unutmadan "Lokum Halleri"ne de ekleyeyim. Başka hayvanları bilmiyorum ama (köpekleri de test ettik,onlar da öyle) kediler 1 canlıyı kesiiinkez hissediyor. Başlarda aniden karnıma atlamayı kesmesi bile beni bu duruma ikna etmişti. (yoksa Lokum paldır küldür kafama bile olsa atlar) Sonrasında da göbeğime yatıp tatlı tatlı mırlayışını hiç unutamam :)

Şimdilik Lokum köşesinde olanlar bunlar. O bizi nasıl görüyor acaba merak ediyoruz.
Yalnız ikimiz de Lokum'un bir gün bizimle ciddi ciddi konuşacağını düşünüyoruz (anlamlı dinleyişlerinden) :))

HERKESE TATLI PATİLİ, MUSMUTLU, KEYİFLİ HAFTA SONLARI :)

3 yorum:

  1. Bunların hepsi aynı :) Çok komikler, evde beraber yaşarken, onları izlemesi bile keyif veriyor insana :) Bizimkiler de su konusunda çok takıntılılar... Aynen dediğin gibi banyo lavabosu ve duş teknesi favorileri... Bir de malesef ki tuvalet :/ Kapağı asla açık bırakmıyoruz ama ikisi bir olup, uğraşa uğraşa açıyorlar bazen... Sonuç malum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Blogunuzu yeni keşfettim,çok sevdim :)
      Demek ki "kediler sudan pek hoşlanmaz" lafı doğru değilmiş.. Bizimki tuvaleti şimdiye kadar hiç keşfetmedi ama duş teknesi açık ara favorisi :)

      Sil
  2. üç kediyle başlamıştım anneliğe ,ama oğlum iki yaşına girdikten sonra onları atlı karınca gibi kullanmaya başladılar , kulakları kuyrukları çekildi , oğlanın parmakları arasında tutam tutam tüyle kalıyordu.üzüldük. onlar yinede zarar vermedi dönüm bi tırnak atmadılar ama hepsine yeni bir ev bulmak zorunda kaldım. çünkü Noyan'a bir türlü onları nasıl seveceğini öğretemedim. Şimdi hepsi ikinci ailelerinde hepsi mutlu hala haberleşiyoruz. :)..ama keşke beraber kalabilseydik.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...