Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




20 Kasım 2014 Perşembe

Yılbaşı Kitap & Kart Çekilişi :)

Bu sene için aklımda sevdiğim insanlara kart göndermek var yeni yılda, daha önce söylemiştim.
Birkaç farklı mecrada da kitap çekilişine katılmıştım ki...
Aklıma geldi; ben niye burada "yılbaşı kitap & kart çekilişi" etkinliği yapmıyorum diye?
(1 tane bıdıkla koşturduğum için olabilir mi acaba? Mümkün tabii...)
Neyse ben bahane üretmeyeyim de keyifli bir şeyler yapayım istedim.
Yılbaşı yaklaşınca benim de içim kıpır kıpır oluyor.
Katılmak isteyenler bilgilerini 2balik1kedi@gmail.com adresine göndersinler ve son tarih de 30 Kasım olsun, ne dersiniz?
Aralık ayının hemen başında ben Elifle beraber oturayım ve çekilişi yapayım(onsuz olmaz tabii ki) ve herkese kime çıktığını mail atayım.
Umarım karışık anlatmamışımdır ve de yapabilirim bu işi :)
*Benden kaynaklanan gecikmeler için şimdiden özür dileyeyim peşin peşin.

Aslında sadece çocuk kitapları olsun istemiştim ama karabalık hatırlattı; herkes çocuk kitapları sevmeyebilir, okumayabilir diye. Mantıklı tabii.
Kısacası güzel bir çekiliş olsun, keyifli vakit geçirelim ve birbirimize kitap hediye edelim (yanında kart da olsa fena olmaz sanki)
Maillerinizi bekliyorum(z), çekilişi de minik parmaklarıyla Elif yapsın bence, o nasıl olur :)

9 yorum:

  1. Yilbasi cekilislerine bayiliyorum. Bir de cekilisi Elif yapacakmis , tadindan yenmez :) Ben varim !

    YanıtlaSil
  2. yorum yazdım ama geldi mi emin olamadımm
    ben varıımmmm

    YanıtlaSil
  3. Aaa süper fikir Esra! Ben de varım :)

    YanıtlaSil
  4. bir de Elif belirleyecekse tadından yenmez. ben de isterim! :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de katılsam geç olmadan:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...