Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




28 Ocak 2015 Çarşamba

Çizimler (Çocuk Kitapları)

Bu ara sevdiğim çocuk kitaplarından çizim yapmaya çalışıyorum kendime eğlence niyetine. Eğlenirken de çok şey öğreniyorum aslında, yeni anladım. Her çizerin tarzı farklı, noktası virgülü hissiyatı her şeyi farklı ve bunu yeniden yorumlamak da cidden hem zor hem keyifli.
Çizdikçe instagrama koyup "bu kitabı ilk hatırlayan"a minik bir hediyem olacak yazıyorum. Ki, yalan değil :) kısa bir süre sonra minik bir kitap ayracı gönderiyorum o kişiye.
Bunlardan biri de Eric'ti, belki bir ara hikayesini buraya da yazarım.


Diğerini ise bilen olmadı. Belki ben çok benzetemedim ama soldaki resim aslında kitabın kapağı :) Demek ki bilen/gören olmamış bu kitabı, henüz.
Yorum olarak kitabın ismini yazan olursa minik bir kitap ayracı gönderebilirim.
Yalnız bu kitap ayracı işi gözünüzde büyümesin, oldukça basit el emeği, benim çizimlerimden oluşan kağıt/kartondan oluşma bir şey :)

Keçeli ve kuru kalemlerimi çok seviyorum. Keşke tüm günüm onlarla birlikte geçse diyeceğim ama o zaman da Elifle olan vaktimden çalmış olurum, onu da istemem. Zaten Elif uyuduğunda ve acil olan tüm işleri yaptığımda bazen 20 bazense 40 dakika benim oluyor, özel oluyor. An'ların tadını çıkartmak lazım :)
* İnstagram hesabım: 2balik, oradan da diğer resimleri görebilirsiniz. Hesabım kapalı, sadece "gerçek" kişilerle iletişim kurabilmek için. Reklamcılar, "takipçi sayısını arttırmak isteyenler", yolunu şaşıranlara hesabımı açmıyorum.

4 yorum:

  1. Elif biraz daha buyusun o zaman sana hem resim arkadasi cikicak hem de kalemlere rakip :) O zaman ikiniz saatlerce resme adayabilirsiniz kendinizi :)) hele bi okula baslasin daha ne hobiler edinirsiniz birlikte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel olur.. hep onun hayalini kuruyorum zaten :)

      Sil
  2. biz de sulu boya çalışıyoruz kubilayla...ama suludan öte okyanuslu boya.. heryer vıcık vıcık duvarlar nokta nokta :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha o da güzelmiş.. Elif yemek yerken bizim dolaplar öyle oluyor hele ki yoğurt yiyorsa :) resim yapma işine geçelim, enfes günler bizi bekliyor, biliyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...