Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




5 Şubat 2015 Perşembe

Çizimler-2 :)

Çizimlerim birikmiş de buraya eklememişim ne ayıp :)
Ben de çaktırmadan "çizer" oldum ya :) Bu çizimleri rica ediyorum gerçekten çizebilen -ki benim hiç ama hiç kıskanmadığım ühüü böhüüü- insanlar "okumasın".
Bir amaç için değil, aklımdan o an ne geçerse/canım ne isterse onu çiziyorum.











Geri kalanını da başka sefere sakladım. Bir de bugün çok şahane 2 kargo aldık Elifle. Kargocu amcalar/abiler Elif'i çok seviyor, hepsine gülüp laf attığı için olabilir tabii.
Bu iki kargoda neler olduğunu başka yazıda yazayım, buraya sıkıştırmayayım.
"Herkese mutlu günler" yazardım eskiden, çünkü o zamanlar yazılarımı gündüz yazardım şimdi hatırladım. O halde, iyi geceler diyeyim :)

6 yorum:

  1. :) çok şeker şeyler çiziyorsun..ben de çizmeyi çok seviyorum..boyamayı karalamayı..beni d eözendirdin..bana da iyi geliyor..
    ya bu arada ben sana sıkça yporum yazıyorum ama sonra bakıyorum yorumlarım çıkmıyor :( sinir oldum.... bakalım bu çıkıcakmı..kopyalıycam bi da bi da deniycem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu yorum işine bir çözüm getiremedim canım ya haklısın, çoğu insandan bunu duyuyorum :/
      sen de çizsen boyasan ne güzel şeyler çıkar ortaya :)

      Sil
  2. Çizimler yazılar çok sevimliler gülümsettin çizmeye lütfen devam edin..sevgi ve dostlukla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bizden de selamlar sevgiler :)

      Sil
  3. hepsi birbirinden güzel, ne iyi etmişsin çizim yaparak:) Esra'cım bu arada benim yılbaşı kartım geldi mi sana, sormayı unuttum da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın, rahatladım en güzeli :) Kartın gelmedi ne yazık ki.. gelmeyen birçok kart oldu galiba..ah ptt ah :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...