Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




6 Şubat 2015 Cuma

Fare Yutmuş Ejderha :)

Bu başlığı gören, bir çocuk kitabı hakkında yazı yazacağım sanmış olabilir :) Ama değil.
Hayatımda aldığım en özel kartlardan biri hakkında bir şeyler yazacağım. Aslında yazmama gerek var mı bilmiyorum, sadece fotoğraflarını koysam yetmez mi?
Bence yeter.
Elif'in kopardığı ve bizim geri yapıştırdığımız parçayı görebildiniz mi?





Sevgili Berna'nın 8 yaşındaki kızı Ekin'e ait bu çizimler. Çok seviyorum kendisini, çizimlerini, gülüşünü, tatlılığını, biiir dolu kitap okumasını. Bana hep Elif'i hatırlatıyor ve "büyüyünce benim kızım da böyle iyi yürekli olur mu acaba?" dedirtiyor :)
Çok teşekkürler size...Sevgiler.

1 yorum:

  1. A, yayınlamışsın :) Ekin için yazdıklarına çoook teşekkür ederim Esra :) Ben her koşulda seviyorum kızımı, ama başka bir annenin kızım için bunları yazması beni çok duygulandırdı... Bir çocuğun büyüme macerasına eşlik edebilmek çok güzel, sizin de Elif'le maceranız güzelliklerle sürsün :) Sevgiler bizden de ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...