Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




13 Şubat 2015 Cuma

Kedi mi Diş mi :)

Buraya "normal" yazılar yazıyorum diye işler de "normal" gidiyor sanmayın :)
Aslında çok şükür gayet normal (Elif tarafında) ancak bizim tarafta azıcık yamuk.
Yani biz yamulduk, daha doğrusu belim tutmaz oldu ben iyice yamuldum :)
Bu çizim de 3 hafta önceden. Bu ara çizim yapamıyorum çünkü vaktim pek az hem de dinlenmek için sadece uzanmak istiyorum, oturmak değil.
Daha önce "tipik bir anne hastalığı" dediğim bel ağrısı oldukça şiddetlendi, dün yanma ve bacaklarımda ağrı hissettim. Bir doktora gitme vakti gelmiş mi bilmiyorum. Doktor olan arkadaşlar alınmasın ama doktorlara çok sinir oluyorum. Olayı detaylıca anlayıp dinlemeden hemen yaz ilacı gönder hastayı yüzüne bile bakma... Bu nasıl bir iş böyle! Tenzih ederek konuşuyorum tabii ki, oldukça ilgili olanları da var ama ben ona pek denk gelmedim :/
Elif'in "diş mi geniz eti mi yoksa büyüme atağı mı nedir bilmiyoruz ama kısa sürede geçse iyi olur" evresindeyiz :)
Biliyorum bu da geçer, Elif büyür, belim düzelir. Sonra Elif yürümeye koşmaya başlar, ohooo bizi neler bekliyor neler.
Bazen karamsarlığa düşüyorum- ki bunda kapalı havanın ve salıncağa binemememizin de etkisi var, yani o salıncakları az daha büyük yapsalar ben de sığardım :) - ama sonra Elif gelip bir sarılıyor ya da hiç ummadığım bir hareket yapıyor, sanki her şey siliniyor. Bel ağrısı hariç :) o yerleşti sanki :/


Keşke daha güzel çizebilsem, mesela Elif'i sakalsız çizmeyi öğrensem :) Beyhan'dan ders mi alsam ki :)
Bu ara en büyük heyecanım yeğenime kavuşmak... İnşallah kavuşmaya az kaldı, kalbim pır pır.
Herkese mutlu cumalar ve güzel tatiller, Annelik Sohbetlerini özleyenlere de güzel haberlerim var.

3 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun..doktorlarla bende anlaşamıyorum..ama arkadaşlarımın çoğu doktor ..tıp diliyle konuşuyorlar hastalığımızdan hiç bir şey anlamıyorum ...

    YanıtlaSil
  2. GEÇ OLDU AMA ÇOOK GEÇMİŞ OLSUN :(

    YanıtlaSil
  3. Aslında sen de biliyorsun ki, bu işte çok büyük bir oranla yani, doktorlarda bir suç yok. Sonuçta bu onların, hayatlarını idame ettirmek için yaptıkları meslek ve ücretlerini maalesef, hastaya ne kadar iyi baktıkları değil, ne kadar çok sayıda hastaya baktıkları belirliyor. Adaletsizlige bak!!! Randevu sistemi internetten otomatik yapılıyor ve neredeyse her 5 dakikaya bir randevu yazılıyor. Günde 100 hastaya bakacaksın diyor devlet onlara. 5 dakikada seni mi dinlesin, tıbbi öykünü mü (genetik hastalıklar, geçmiş hastalıklar vs) yoksa muayene mi yapsın ne yapsın? "Doktor x hastalığı olan birine bilmemne ilacını vermiş aaa!!" diye haberler okuyoruz. Çok yazık gerçekten.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...