Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




20 Temmuz 2015 Pazartesi

Günün Mutluluk Sebebi -1

İlk önce galiba Yeliz'in blogunda görmüştüm buna benzer bir etkinlik, hoşuma gitmişti. Bugün de sevgili mutlu keçide görünce dayanamadım ve ben de katılmaya karar verdim. İngilizcem çok iyi değilken yabancı dilde bir başlık atmak istemedim açıkçası, ben de zaten instagram hesabımda kullandığım bir etiket olan "günün mutluluk sebebi" başlığı ile bir şeyler paylaşmak istedim.
Blog yazmak beni bu kadar çok mutlu ederken blog yazamamamın sebebini buldum sonunda. Vakitsizlik değil, hayır. Çünkü bence insan isterse her şeye vakit bulabilir, vakti kendisi yaratabilir.
Yazamamamın asıl sebebi aklımdakileri bir araya toparlarken zorlanmam yani bir anda her şeyden bahsetmek istiyorum, şu bir türlü yazamadığım Elifin 1 yaş, ek gıda, uyku vs yazıları hep bu sebepten beklemede. Kitap yazıları da aynı sebepten duruyor, taslaklara baktıkça üzülüyorum. Üzüldükçe de bloguma karşı vicdan azabı duyuyorum ki bu ara vicdan dediğimiz canlının sesini iş yerinde bolca dinlettikleri için "15 aylık bebeği tüm gün kreşe mi verdiniz, hiii" şeklinde, cidden doluyum.
Ben de bloguma bir hareket ve renk katar, ben de canlanırım ve yazmaktan uzaklaşmamış olurum diye kendime bir "challenge" yaptım (yazılışı doğru mu onu bile bilmiyorum)
Her güne birkaç mutluluk sebebi ile blogumu şenlendireceğim, böylece geri dönüp baktığımda -canım sıkkınsa bile- bir acayip mutluluk duyacağım, hedefim bu.
Bunun için Yeliz ve mutlu keçiye teşekkürlerimi sunayım, hiç aklıma gelmezdi böyle bir şey.
İlk mutluluk sebebi paylaşımım da yazılarını okumayı çok sevdiğim iki blogdan gelsin.
Bir tanesi sevgili Gece, diğeri de Küçük Joe. Yeni yazılarını heyecanla bekliyorum, ne yazık ki çabucak okuyup bitiriyorum ama neyse ki eski yazılarını dönüp dönüp okuyabiliyorum. (neyse ki, ne yazık ki :)
Gece'nin yazılarında en sevdiğim şey, pozitifliği. İki çocuklu hayatı öyle "basit" anlatıyor ki, tek çocuklu halde kafayı yediğim zamanlarda "amanııın nasıl yapabiliyor" dediğim çok oluyor :) Eminim ki zorlandığı zamanlar oluyordur ama işleri biraz da pratik tarafından halledebiliyor. Ve tabii ki sıklıkla yazıyor bloguna. Blog tanıtımı yapıyormuş gibi olmayayım çünkü "blogunuzu çok sevdim, bana da beklerim" diyen "misafirperver" bloggerları pek sevmiyorum ama özellikle annelik hakkında Gece'nin yazılarını okumanızı tavsiye ederim.
İkinci blog ise "İyi Geceler Küçük Joe". Nasıl anlatsam? Joe sanki karşımda oturuyor ve bana usulca birşeyler anlatıyor gibi yazıyor, herhangi birşey öğretme kaygısı da yok, sadece deneyimlerini kişisel blogunda paylaşıyor. Bazen satranç oluyor bu bazen bir konser. Son zamanlarda değişim & dönüşüm içinde ve bu yazılarını çok seviyorum.
Etrafta gerçekten o kadar olumsuz şey oluyor ki, daha geçen hafta Elif 39.5 idi, bayramda ben 39.5 ateşliydim, işyerindeki komediler, memlekette dönen dolaplar derken şu ara tatile de gidemediğimize göre bakış açımı değiştirmek ve kendime günün mutluluk sebepleri bulmak istedim.
Bir de baktım ne göreyim, onlar hep karşımda duruyormuş.
Bu görsel de iş çıkışı gölge-ışık oyununa hayran kaldığım yeşillikten.


*Saçma bir sevgi pıtırcığı hali değil bu, sadece "aslında var olan ama benim bir şekilde gözümden kaçan güzel şeyleri kendime gösterme çabam" diyelim bu başlığa.
Katılmak isteyen olur mu bilmiyorum, sanırım bloglarda ciddi bir durgunluk var ama ben yazmak istiyorum. Yazdıkça rahatlıyorum.
Hani olur da katılmak isterseniz diye, adlarınızı buraya yazayım: Filiz, Pelin, Kitana, Aslı, Yağmur, Özlem, Selcen, Ayşegül, Serra, Yasemen :)

17 yorum:

  1. Aa kendimi görünce şaşırdım bir an çok mersi (yüzü kızarmış smiley ) ben de okumayı çok seviyorum taslaklarını en kısa zamanda tamamla e mi:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bugün birini yazdım bile, yaşasın değil mi :) (dans eden emoji :)

      Sil
  2. Canım Esra, Gece yi bende çok severek takip ediyorum. Blogunu da okuyorum. Kızlarımız aynı yaşta, uzun zamandır tanıyorum. Blog yazma işinde sen süpersin bana göre, yani hiç yazmayan bana göre. Benimde kafamda çok taslak var, şunu yazayım, bunu da yazayım derken, hiç bir şey yazmamışım. Ama blogumu ve blokları çok seviyorum :) Sevgiler Çanakkale'den.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem ben seni anlayamıyorum, blogunda bize Çanakkaleden bahsetsen mesela fena mı olur? Blogları ben de seviyorum. Rehavet gelip gidiyor ama yine de buraya yazdıkça ya da buralarda bir şeyler okudukça mutlu oluyorum ben :)

      Sil
  3. Ah evet şükür vesilesi. 2014 yılının son 80 gününe 80 şükür vesilesi sığdırmıştım. Nasıl iyi geldiğini anlatamam. Olumlama hayatlarımıza pozitif enerji katıyor şükrettikçe daha fazlasına erişiyoruz. İlham kaynağı olmuşsam ne mutlu bana:) sevgiler-yeliz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle.. bak o dönemi de hatırlıyorum ama o kadar uykusuzdum ki, şükür vesilesi göremiyordum sanırım sağlıktan başka :) teşekkürler yeliz :)

      Sil
  4. Günümün mutluluk sebebi ;
    Kubilay' ın sabah kreşe koştura koştura neşeyle gitmesi
    gece seni seviyorum oğlum iyi ki varsın dememe " evet iyi ki varım ..asıl sen iyi ki varsın" diye cevap almam :)
    muck
    neşeli bi gün olsun... dünyaya, olan acı şeylere rağmen....
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy değil mi? gülümseyerek kreşe giden bebekten daha mutlu bir başlangıç olamaz sabahları..
      her şeye rağmen biz iyi olmak zorundayız..
      mutlu günler aslıcım

      Sil
  5. ilham verdiysem ne mutlu bana. başlık da şahane olmuş. :) oh, demek ki bol bol yazı okuyacağım burada. :) küçük Joe benim de en sevdiğim bloglar arasında gece'yi ise yeni keşfettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet, tabii ki ilham kaynaklarımdan biri sensin. Joe'yu okumayı ben de seviyorum. Daha sık yazmak istiyoruuum ben de..

      Sil
  6. esra, çok yapmak istiyorum, ilk fırsatta ben de katılacağım buna :) (selcen)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet, katılman lazım Selcen, bekliyorum :)

      Sil
  7. Yaaa ne güzel bende katılsam, daha çok vakit yaratsam hiç bişeyi kaçırmasam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet evet, bence de sen de katılmalısın :)

      Sil
  8. Gündüz şirketten nete kısıtlamalar ile girebilmek ve bloglara yorum birakamamak..... :( Evden girebiliyorum sadece, o da Ege'yi uyuturken uyuyakalmazsam... Bu gece uyumadım mesela ve gecem benim oldu :) günün mutluluk sebebi olabilir pekala :)

    YanıtlaSil
  9. Ve ben bu yazıyı taaa bir sene sonra tesadüfen keşfediyorum. Tam da ben niye yazıyorum, boş mu yazıyorum diye feci sorgulamalara girdiğim bir gün. Binlerce teşekkür, çok mutlu oldum...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...