Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




7 Haziran 2016 Salı

Bu Aralar / Güzel Şeyler

Canım blog, bu ara seni biraz ihmal ettim farkındayım. Mayıs ayı okumalarımı bile daha yazamadım, umarım bir ara yazarım. Neyse ki goodreads var da neyi ne ara okuduğumu görebiliyorum :)
Geçtiğimiz 3 haftada bir dolu şey yaşandı. İki defa şehir dışına çıktık mesela. Biri Uşak'a babaanne&dede ziyareti, diğeri de Adana'ya anane&teyze ziyareti. Elif ikisinden de çok memnun ayrıldı. Hala onları sayıklıyor. Yol boyu yediğimiz çiğ bademlerde kaldı aklı :)
Daha önce bahsettiğim "Ayna" çalışması gayet iyi gidiyor. Kendimle ilgili fark ettiğim şeyler beni geliştirmeye başladı. (henüz geliştirmedi ama 'başladı, bu da güzel...)
Geçtiğimiz hafta sol kolum uyuştu, bir dolu tetkik mr şu bu neticesinde hiçbir şeyimin olmadığı görüldü, bin şükür. Ondan da yeni şeyler öğrendim, o açıdan bakalım olaya...
Asıl güzel gelişme ise yepyeni bir web sitemin olması... Henüz "tam" olmadı ama ben heyecandan yayın hayatına hemen başladım :) Hayalini kurduğum şey, deniz kenarında gerçek bir kütüphaneydi ama bir yerden başlamak adına bu site de çok iyi oldu. Bundan sonra okuduğum çocuk kitaplarını oraya yazacağım. Bu sitede ise daha kişisel iç döküşlerim devam edecek :)
Sitenin logosunu canım Özlem yaptı, kendisine Türkiye'ye döndüğünde acayip sarılmayı ve onu bir müddet sıkmayı planlıyorum :P
Sizde ne var ne yok?
Özledim seni canım blogum,
İşlerimi yoluna koyup hemen geliyorum, bekle beni :)

* Sima ile söyleşimizi okumak ve imzalı kitap kazanmak isterseniz bu yazıya bekleriz!

10 yorum:

  1. Aman Allah'ım bi dolu bişey olmuş gerçekten Esra :o
    Yeni sitenin logosu da çok güzel olmuş kendisi de sürpriz oldu beklemiyordum. Özlemin ellerine sağlık. Bende cici bi logo istiyorum Özlem sımsıkı sarılsam bana da yapar mı acaba? :)))
    Takip işini nasıl yapacağız Esracım sadece maile mi gelecek yazılar?
    Hayırlı uğurlu bol kitaplı olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ülkücüğüm, güzel bir şeyler oldu gerçekten :)
      Mailine yeni yazılar gelecek evet, daha kolay olur diye düşündüm :)
      Öperim seni :)

      Sil
  2. Biz de özledik, yeni blogun harika bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, mutlu oluyorum bu yorumlarla :)

      Sil
  3. Şahane olmuş, hemen üye oldum. Ama keşke hani bizim googlefriend connect gibi bişey yapabilsen de bizde oradan takip etsek seni. Her yeni yazı yayınladığında misler gibi okusak. Ama tabi .com uzantılı bir siteye uyarmı bilemiyorum.

    Haziran ayı bak şahane olacak inşallak ;)

    YanıtlaSil
  4. Yeni blog ve özellikle logosu süper :) tüm hayallerine kavusman dilegiyle ;)

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler Esra:) Aboneyiz abone, biletleri cebimde, ballı lokma tatlısı, aman hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  6. Tebrikler!!! :)
    İlk söylediğinde bakmıştım azıcık ama telfondan bakınca bir şey anlamıyor insan, şimdi sakin sakin açıp bakıcam bilgisayardan. Yol a.ık olsun kütüphanenin. Bizim de çok eski bir hayalimiz bir mekan açabilmek ama onca bürokrasi çok zor iş. Umarım günün birinde çok güzel kütüphaneleri olur çocuklarımızn.

    YanıtlaSil
  7. Neyseki ben varım da goodreads'i sana tavsiye etmişim:)

    YanıtlaSil
  8. Logoya bayıldım :)
    geçmiş olsun tetkiklerin iyi çıkmaısna sevindim...
    ayna konusu muhim peşini bırakma derim..
    mumcuk

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...